Hjælp

Hvordan bestiller man en tid hos en frisør?

Hvis du ønsker at bestille tid hos en salon, finder du den salon du gerne vil klippes hos. Du klikker på linket "bestil tid" hos den valgte salon. Herefter skal du logge dig på Klip.dk, hvilket kræver at du er oprettet som kunde først. Du kan oprettes som kunde på samme bestillingsbillede eller på dette registreringsbillede. Du vælger ydelse og dato, hvorefter du kan vælge enten:

  1. et bestemt tidspunkt (du har ikke præference for en bestemt assistent) eller
  2. du vil have en bestemt assistent og vælger vedkommende, og kan herefter vælge
  3. tid.
Herefter er bestillingen fortaget, og du bliver ledt om på din konto, hvor du kan se hvad og hvornår du har bestilt. Det er også her du kan afbestille din aftale.

Hvorfor skal man logge sig ind på Klip.dk ?

Det er ikke nødvendigt at logge sig ind på Klip.dk, hvis du blot vil læse om den enkelte salon, f.eks. dens åbningstider, hvad salonen står for osv., men så snart du vil bestille en ydelse hos en salon, skal du være logget på Klip.dk. Det skyldes, at frisørerne naturligvis skal vide hvem det er der bestiller hos dem. Oplysningerne vil kun blive videregivet til den frisør, som du vælger at bestille hos. Du kan oprette en profil på forsiden af Klip.dk, hvorved du kan logge dig ind på Klip.dk.

Kan du ikke logge ind (eller bliver "smidt af" under en bestilling)

Kan det skyldes at "cookies" er blevet slået fra i din computeropsætning (typisk Microsoft Internet Explorer). Herved kan Klip.dk ikke holde styr på hvem du er og dermed ikke give dig rettigheder til de ting, der kræver at man er registreret (= kendt) som bruger. Du kan ændre dette ved at gå ind
under: MS IE v6, Engelsk udgave: "Tools" / "Internet Options"/ "Privacy" /
"(Websites) Edit" og tilføje "klip.dk" til listen over tilladte ("allow") sites.
MS IE v6, Dansk udgave: "Funktioner" / "Internetindstillinger" / "Beskyttelse af personlige oplysninger" / "(Websteder) Redigér" og tilføje "klip.dk" til listen over tilladte websteder.

Det kan også skyldes at uret i din computer er forkert indstillet. Check og ret eventuelt tid og dato ved at dobbeltklikke på uret i din startbar.
(Windows)

Jeg har glemt mit password, hvad gør jeg ?

Såfremt du har glemt dit password, har du mulighed for at få tilsendt dit password via e-mail, hvis du går ind under linket kunde login, hvis du er kunde, og linket frisør login, hvis du er frisør, der er tilmeldt Klip.dk

Jeg har booket en tid, som jeg gerne vil afbestille, hvad gør jeg?

Hvis du har booket en tid, som du gerne vil afbestille, logger du dig ind på Klip.dk på linket kunde login, hvorved du kan afbestille, medmindre du er så tæt på det bestilte tidspunkt, at du skal ringe til din frisør, for at afbestille din aftale. Det vil fremgå af indgangsbilledet, når du er logget på Klip.dk, om du kan afbestille, eller om du skal ringe til din frisør.

Jeg har glemt hvornår jeg har booket en tid, hvor kan jeg finde oplysningen ?

Hvis du logger dig ind på Klip.dk på linket kunde login, vil det der fremgå hvornår du har booket en tid.

Klip.dk · Bymidten 29 · 3500 Værløse · info@klip.dk